Stockholm

Just nu sitter jag i lägenheten i Stockholm, jag är sur för min syster skulle hämta min mobil hemma i Södertälje så tar hon fel mobil, hon tar min htc när jag ska ha min stenålders mobil. Så nu sitter jag här utan telefon och min pojkvän vet ingenting och allt skit.. Som ni kanske förstår så har min htc mobil gått sönder och jag är sur.
Kom nyss hem från att ha firat Malins brors frus barn, och det var så tråkigt. Allting handlar om min syster och jag sitter där och ler, en gång under hela kvällen frågade någon mig vart jag ville gå i gymnasiet, sen ingenting mera. Det är så himla frustrerande..
Imorgon ska jag till skolan, ingenting intressant.. Tror att jag ska ta mig tiden och fotografera alla mina nya saker, jackan och sånt.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback