skulle ha varit någonannanstans

just det, jag skulle vara i stockholm nu, men nej. Det regnar, och hur kul är det att vara på en konsert då? Skulle även köpt gosdis till Karolina och allting. Sen ska den där jävla mensvärken alltid finnas och sedan kommer huvudvärken så man vill bara spy. Bokstavligt talat.
Nej ska vara positiv nu, håller på att ta bilder på alla mina nya saker jag har köpt. Så det kommer att komma upp lite senare. Håller även på att kolla på Make it or brake it, även om det fuckar ur totalt. Gick även hem från skolan idag, inte min dag kan man väl siga. Igen. Jag hade ont i magen och jag ville bara göra alla irriterade, satt och gjorde ljud och va bara allmänt jobbig. Inte okej. Nej usch, jag saknar Alfons och jag vill att han ska komma hem nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback