mycket att göra, ingen tid

Sitter och pluggar till SO provet imorgon, jag kan ingenting.. Då menar jag ingenting, har svårt att lära mig sånt här..
Idag skulle jag till stockholm för att köpa en jacka, men jag blev äckligt sur på min syster så jag va med min pojkvän istället. När jag äntade på honom kom min fina vän Simona och vi pratade en stund, sedan bjöd hon in mig så vi fikade en stund och patade. Vi har aldrig varit bara vi två, men det va trevligt! första gången jag va hemma hos henne utan några andra kompisar också. Jag blev fett glad, det gjorde min dag.
Imorgon åker jag och Emma upp till stockholm för att köpa jackan och gå på maskinen på grönalund! Tagga!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback