maskinen

Igår gick jag i stockholm med min Emma, vi åkte till Style by Tyra sedan åkte vi och åt. Efter det drog vi till Grönan och kollade på MASKINEN!! Emma fotograferade och tog bilder tills de började regna jätte mycket. Fast det va så himla roligt! ÅH!! Längtar till Norlie & KKV kommer!!
Idag åkte jag och Emma och hennes familj till någon outlet. Hittade Kenza jackor i massor av färger, de var jätte snygga på galjen, men på var de jätte fula. Känner att jag inte är gjord för hennes jackor. Va även på en sko ffär och hittade världens snyggaste skor och jag hade inga pengar och de kostade 200:- bara. Så himla sur!
Alla Kenza jackor i coola färger.
[Alla färger är inte rättvisa, bara den blåa typ]
Sedan hittade vi en sjukt snygg baseboll jacka i skinn, den röda är to die for, den röda satt bättre också.
Skona jag vill ha, bilden är ful som f'n men de är snygga i verkligheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback