lite tålamod och hugring

Just nu är det en lite små irriterad tjej som sitter vid datan. Jag är trött och bara allmänt arg på allting. Imorse smsade Emma och bah 'alice jag är sjuk, jag är ledsen' in my as du är ledsen. Karolina va sjuk sen innan och vipps, Alice blev helt plötsligt ensam i skolan. Det gjorde ingenting, det va faktikst en rolig dag utan de två. Kunde sitta och göra mitt eget, prata med alla andra tjejerna. Även om jag kände mig väldigt ensam ett antal gånger så gjorde det mig ingenting, jag är ju endå en rätt ensam person. Åt lunch med Rebecca och Maral, vi satt o pratade fett länge faktisk, sjukt chill.
Igår va jag på Aleks på grönalund, det va grymt säger jag bara! Resan hem på spårvagnen va kaos. Stod och kollade på snyggaste killen halva konserten typ, han va sjukt snygg. Jag vill vara ihop med honom. Nej skojade bara. Han va snygg iallafall.
Nu ska jag skriva lite läxor sedan ska jag sova, eller tvärt om.
saknar killen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback