köpaköpaköpa

Sitter och kollar på ridkläder på hööks. Hade tänkt åka upp dit när jag har pengar och gå loss totalt. Åh, ge mig pengar någon? Nej men nästa månad åker jag upp och köper ridskor, chaps i brunt och en piké, men jag har beslutsångest angående färgen, antingen en lila eller en blå. Den lila skulle vara himlans snygg till mina blåa byxor och den blåa till mina röda. Kanake kan köpa båda någongång när jag har pengar.
Ska även ta mig i kragen och köpa en skinnjacka. En röd sak med mycket nitar. Åh, så snyggt. Ska även betälla ett busskort med Alfons på och sedan fylla på det. De blåa är så tråkiga, hade ett snyggare förut men det försvann med min borttappade plånbok. Gahh, nog pratat om det.

Någon av de här fina kanske?
Bilder lånade från Hööks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback