Att bråka med någon, exakt hela tin


Sitter i min säng och ska nu gå och lägga mig, det har faktiskt hänt massor av saker idag.
Jag vaknade och fixade mig för att gå till kyrkan med Alexander, Johan och Emma. Vi kommer dit, och ingen är där. Vi väntade där i timme och det visade sig att det var gudstjänst på kvällen klockan 18. Så då väntade vi där helt i onödan. Efter drog jag ner på stan för att köpa en eyeliner och en mascara, vilket jag gjorde och det blev super bra. Gick hem till mamma och packade efter det och vid 4 tiden åkte jag till pappa.
Väl hemma hos pappa rensade jag hela mitt skrivbord och ställde upp mitt smink, mina parfymer och sånt på det, vill inte ha det i badrummet av olika andledningar. Hände även upp en ståltråd mellan 2stycken spikar och det fick bli smyckehängare, och det blev faktiskt brutalt snyggt. Bilden är åvanför.
Det är även bild på mitt älskade chailatte pulver från espresso house, det är så gott! Även min nya parfym från Tommy Hilfiger som jag fick av min älskade pappa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback