Prao hit och prao dit

nu sitter jag i soffan, jag är trött och har fått en allergisk reaktion så mina ögon kliar sönder å jag är täppt i näsan och det är sjukt jobbigt! Jag måste skriva i min praodagbok också, det är så himla larvigt! åh, man känner sig misslyckad när man gör det!
Drog till frisören i går och hon klippte en fin liten lugg till mig. Det blev jätte fint, och det där om att jag ska klippa kort skojade jag bara om, skulle aldrig göra det! Det blev helt okej faktiskt, bild får ni sen någongång när jag orkar ta bilder.
Imorgon då? Då slutar jag vid 2 och jag ska till Emma och vi ska hitta på lite roliga saker, bland annat köpa godis. Förvånade? Nej, trodde väl det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback