Jag vill oxå ha en pojkvän..

Bara för att jag vill välja vad de ska ha på sig.. Jag älskar killkläder.. Eller så skulle jag lätt kunna vara en kille och klä mig så här riktigt snyggt, så himla värt! Nej nu ska jag tillbaxa till värkligheten. Eftersom jag inte kan få en pojkvän eller bli en kille får jag nöja mig med tjejkläder, men jag går inte ledsen. Det finns faktiskt väldigt mycker saker som jag vill ha, som man inte kan köpa i sverige... men endå, det räknas ju? Någon dag ska jag iallafall ner på stan och köpa kläder och lite sådant. Måste även klippa mig då jag ska klippa av mig allt hår, ungefär. Jag ska klippa page med lugg. Det blir väldigt intressant!

 

Någon av de här?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback