Dröm inte ditt liv. Lev din dröm.

Har inte bloggat på ett tag men har inte orkat sätta på datan! Men nu sitter jag här igen och vet inte vad jag ska skriva.
Igår var Jag och Emma hemma hos Karolina, vi hade köpt godis och sånt skit och vi satt och kollade på Fast & Furious 1,2,3,4 och 5an hann vi inte för Emma skulle dra och klättra. Alltid Emma och förstöra allting. När hon hade gått åt jag och Karolina frukost och satte oss för att kolla på Pretty Little Liars. Åh Karolina tycker det är så himla läskigt. Sååå söt! Vi sov där om ni inte förstod det.
Idag kom jag hem från Karolina och då åkte jag och Malin med Alfons (hund) och Elvis (hund, Alfons bror som vi vaktar över helgen) till min faster och Wilma (hund) och gick en jätte lång promenad, den var verkligen jätte lång. När vi väl kom hem efter det drog jag ut. Jag gick runt i rosenlund med Jag och Mig Själv. Nu kom jag precis hem, för 30 minuter sen. Så jag sitter här med Jag och Mig Själv och önskar att jag hade godis. Fasten jag mår illa vill jag ha godis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback