Att inte prata med den man tycker om

Min finaste lilla hund som jag älskar mest över allt i hela världen!

Idag var det exakt en vanlig skoldag, förutom att det var första dagen efter praoen. Det var kul, när jag kommer in i skolan står hela i 8a utanför musiken och jag och Emma stannar och pratar med Rebecca och jätte många sa att mitt hår va fint, åh dem är jätte snälla. Blev fett generad. Pinsamt. Det fortsatte helt som vanligt. Efter skolan var jag och Emma ute och fotograferade Alfons. Det blev inte så mycket bra bilder, men helt okej. Bilden åvanför är från idag. Jag går med Emma en bit hem sen och så kommer pappa med bilen och bara, du har utvecklingssamtal. och jag bara -Oh, fuck. Hade heöt glömt. Det gick sjukt dåligt, jag är inte gordkänd i Spanska jäven. Ursäkta mitt språk. Fast spanska är så himla ovärt att lära sig, inte pratar endå spanska?

En lite mindre charmig bild på Alfons från idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback