Att få vara med dej

Just nu sitter jag och lyssnar om och om igen på Snälla bli min som verinica maggio sjunger. Åh jag önsakar att det var jag som kommit på den låten. Jag läser även en tidning jag fick av pappa när vi var på stan och skulle handla saker till min syster men istället kommer vi hem med ett par skor till mig (hehe). Pappa köpte expressen och det finns en bilaga till den som heter hästar och ridning, jag fick den i uybyte att jag skulle gå på extra spanskan imorgon för att höja mina betyg då jag inte är godkännd i det. Lätt mutat brud, men jag ville ha tidningen. Den är jätte bra men massor av övningar och intressanta repotage.
Idag har inte varit en intreassant, skola, stan, ut, hem, äta, tvätta, duscha, sitta framför datan. Det gjorde jag idag. Imorgon blir det skolan sen kanske jag ska vara med brudarna och kolla på film? Någonting sånt. Vi får se.

Mina nya skor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback