Spricker av glädje

Fick veta att min älskling står uppstallad på en gård utanför nykvarn, å vi är välkomna å hälsa på. Jag spricker av glädje! Har saknat honom så brutalt mycket! 
Romantico ♥

Idag var det sista dagen med konfan, och de gör mig sjukt ledsen! De har varit så himla roligt och alla nya vänner och allting! Vi va i kyrkan på morgonen sedan gick vi ner till lindängen och kollade på bildspel och sånt, åt tårta! Tog kort med våra konfa tröjor som blev coola men ingenting som man kan ha på sig liksom.. 'Jesus is mysuper man' står det på framsidan. på baksidan står det bara konfa2012 och mitt namn, sedan har alla skrivit deras namn.. Det är kul att ha som minne liksom. 
Men imorgon, då ska jag träffa Karolina och berätta allting som har hänt, och det är väldigt mycket! Har inte träffat hennepå sjukt länge!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback