imorgon...

.. åker jag mot Alphyddan, vill dö. Har ingen lust någonstans och jag vill bara vara hemma och sova. Inte gå på något jävla läger, sadface. Allting är så tråkigt just nu, dåligt väder, internet är fucktup och tanken att jag kommer vara utan internet i två hela veckor gör mig illamående och tanken att jag är världens patetigaste brud, jo tack den har jag haft länge. Åh, nu ska jag packa lite till sedan gå och lägga mig, är så himla trött. I hela två veckor ska jag gå upp 8 och gå och lägga mig 12 på natten varenda dag, jag kommer avlida och typ ramla ihop och ha brist på socker för allt godis kommer ta slut andra dagen. Åh, nu visade det sig att det är fika på mellan våningen, så nu ska jag dra mig nedåt.
kommer sakna min lilla sak mest av allting i hela världen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback