Hemma, saknar alla redan!

Lägret va grymt, men ibland ville jag bara hem. För de mesta var så himla bra, jag är grymt glad att ag har träffat alla dessa underbara männikor och att vi har blivit så tajta som vi har. Åh, får panik varje gång jag tänker på att vi alla kommer splittras, även om alla inte gör det så var alla i gruppen underbara! 
 Fått 3 nya vänner för livet, Rebecca, Linden & Viktoria. Grymma brudar, sedan har jag kommit andra väldigt nära och åh jag är bara glad [': 
Skriver massor av mera saker och det kommer massorav bilder som Emma tigit i andra inlägg, nu har jag bara min, jag tog typ inga bilder tyvärr.. Vilken tur att jag har Emma! 
 
Linden, jag & Viktoria
 
Konfa tröjan på baksidann. Viktorias tröja. 
 
Rebecca goes Emmas modell
Mitt dopljus jag gjorde
 
Johan å jag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback