Erik hassle å grönan

Kom nyss hem från gröna lund efter en grym konsert, erik hassle. Förstår inte hur en människa kan vara så bra på att sjunga? Va iallafall där med Emma å Therese, vi träffades uppe i Stockholm, drog till en pyssel affär sedan tog vi spårvagnen upp till grönan, efter stannade vi kvar en stund och fotograferar lite och pratade. Först trodde jag att de skulle bli sån här pinsam tystnad hela tiden, men vi hade alltid någonting att prata om, som nästan hela vägen från grönan pratade jag och Tess om kaffe, väldigt intressant samtalsämne. Nu ska jag ta och sova så jag kan vakna imorgon igen för jag är brutalt hungrig men orkar inte äta någonting just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback