Stockholm

Idag var jag och Emma i stockholm. Vi gick mest runt och bara kollade på saker. Jag köpte tråkiga men nödvändiga saker. Okej, inte lösnaglarna, hen håller på och fixar med en kul liten sak. Det kommer väl sluta katastrof, men det är en upplevelse. Köpte iallafall, en vit bh, lösnaglar, nagellacks borttagning och pads. Det är fett ovärt att ta bilder på dem eftersom det bara är tråkiga saker.
Igår var jag och Emma ute med Alfons och tog massor av fina bilder på lillkillen. Han va super duktig! Vi kollade även på film och åt jordgubbar och vindruvor. Det va sååå gott!
Nu sitter jag och fixar med mina naglar och snart ska jag sova, världens huvudvärk.
Min favorit! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback