Sova

Jus nu sitter jag i sängen och är irriterad. Usch, skulle kunna döda någon, och vet precis vem de skulle vara. Eller typ gå på systembolaget och så står ju alla vinflaskor uppradade och man är skit rädd hela tiden att man ska råka ha ner någon? Skulle vilja gå där och typ dra ner allt, fy vad roligt det skulle vara. Ett bra sätt att ta ut sin ilska på.
Men idag har jag iallafall satt på lösnaglarna, det blev riktigt bra faktikst. Förutom att jag misslyckades lite med att måla dem typ, ser lite konstigt ut om man kollar nära men inte på långt håll.
Vill åka upp till stockholm igen, vilket jag ska. Ska bo i lägenheten som vi har där. Men vill dit nununu! Vill handla lite saker, bara chilla äta go' mat.
Sommar tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback