promenad

Ja, som rubriken lyder har jag nyss kommit in från en 1h lång prommend med Alfons. Riktigt skönt faktiskt.
idag händer inte så mycket. Ska bara sitta hemma och vänta på att vi får middag. Jag är hungrig.
Just nu sitter jag och kolla på hästar över hästnet. Inte så bra då jag bara blir mer och mer frustrerad över att jag inte kommer få någon. Men jag mar mina perioder som jag värkligen vill.

Har även fått ett jobb. Jobb och jobb. Städa hela huset 2 gånger i månaden 400:- per månad. Helt okej tycker jag ändå. Vi ska säga upp våran städfirma så jag och mina två systrar känar extra pengar. Det behövs eftersom jag sparar till kameran. Det kommer ta tid, men man måste ju börja någonstans eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback