Mörker

Just nu sitter jag i sängen i mitt kolsvarta rum, har ingen ork att gå och tända lampan. Det är rätt jobbigt om man frågar mig. Jag kollar på 90210 samtidigt som jag kollar på hästar inne på HästNet. Har hittat en underbar häst, inte så dyr och välutbildad. Om bara någon ville dela med mig skulle mamma gått med på att köpa en häst. Så vill någon köpa en häst med mig? På riktigt.
Det är sportlov iallafall, det är härligt. Ska bara umgås med mina fina vänner, förutom Karolina som åkte till Norge i dag. Ska även fotografera mycket, har inte rört min kamera på flera veckor känns det som, och jag som ska köpa en till kamera. Stabilt Alice!
Emma, Jag & Karolina
-Canon eos 1000D-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback