it girl


Jag skulle bloggat igår, men internet var helt usch, ville slå det!
Har inte gjort så mycket under de senaste dagarna, eller jo det har jag.. I fredags gjorde jag, ingenting, i lördags red jag. Åh, det var så kul. Red ponny, haha ni skulle sätt mitt flin jag gick runt med i stallet. Nästan pinsamt ju. Jag red iallafall Sean, och det gick superduper bra! Han var jätte duktig ävem om det var häst avstånd emellan bommarna. Han klarade sig finfint. Åh, jag har längtat efter att pida ponny hur länge som helst. Efter stallet åkte jag hem och fixade mig sedan drog jag till rosenlund och var med Emma. I söndags åkte jag till landet, ovärt säger jag bara, jag gjorde ingenting. Vi sov där och på måndagen fixade vi på tomten och sedan åkte vi hem. Då var jag med Emma och Karolina.
Idag är jag med jag och mig själv, sitter i en fötölj och lyssnar på musik och önskar att jag kunde gå ut, men det regnar typ. Usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback