Thats the shit you know


Jag är trött. Klockan är 22.00 och jag är trött. Är det något fel på mig?
Idag har jag iallafall haft fullt upp, jag vaknade och smsade Emma och vi skulle ha en lugn och skön dag i södertälje och handla lite saker och sånt. Fasten allting slutade med att vi åkte till stockholm och träffade hennes syder och hennes kompis. Fasten det var faktiskt helt okej faktiskt, det var roligt och jag hittade ett jätte snyggt halsband med ett trä kors och då blev jag nöjd!
Efter det åkte vi tillbaxa till södertälje och köpte biljetter till stockholms horse show åh så kul! Äntligen är det klart och jag är fattig. 20:- på kortet, känner mig väldigt duktig!
Usch nej nu ska jag sova och imorgon är det sleep over party at alice place med Emma och Karolina. Intressant! (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback