paniken som uppstår..

.. när man är ful
Nej men nu ska vi inte vara negativa. Jag har iallafall fått världens foto ide, men för de behöver jag Emmas stativ och jag vet inte om jag får låna det. Hoppas det, för då kan jag ta massor av snyggsnygga bilder.
Nu sitter jag iallafall och läser One Direction bloggar, haha NÖÖÖÖRD! Känner mig rätt patetisk, men dem är ju sååå snygga. Kan inte min pojkvän oxå vara så snygg? Nej usch vad elak jag är!
Nu ska jag iallafall packa ihop min dator och sedan ner med massa skolpapper i dataväskan för att sedan bära den hela vägen till skolan imorgon då jag ska skriva lite på min uppsats och jag behöver hjälp. Hahah, vad töntig jag känner mig (ovanligt he-he) som måste ha hjälp att skriva om en penna. Aja, sedan får vi se vad som händer.
Saknar plutten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback