länge sedan

- Arkivbild
Nu är jag här igen, hoppas vi. Har så mycket att göra och så lite tid. I veckan som varit har jag varit på en konsert och varit i skolan och bara gjort ingenting men samtidigt gjort massor av saker. På fredag är det min låssas brors student och jag har panik över vad jag ska ha till min klänning. Vill köpa ett par sjukt snygga skor, men jag har inga pengar, ska fråga pappa men han kommer att säga nej och jag blir bara arg. Nej jag är inte arg, jag är jätte glad.
Idag va jag på stan med Emma och Karolina, köpte en röd jetset klocka och ett par solglasögon. Nöjd. När jag kom hem skrev jag på ett arbete jag Emma och Karolina gör, det blev klart och vi ska skicka in det imorgon. Åkte till Willys och köpte godis och energi drickor med Christoffer och Anton. Det har hänt idag. Lite kortfattar sådär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback